Ölmek istiyorum, çünkü yaşadım. Ölmek istiyorum, çünkü yaşayamadım. Ölmek istiyorum, çünkü dünyaya sığamadım. Ölmek istiyorum, çünkü birkaç ev değiştirdim, kırk sene önce annemle, otuz sene önce babamla aram iyi değildi, ilişkilerim limoni, uykularım hep tatsız olunca, öleyim madem dedim...
Kendimi iyi hissedeceğim, ait hissedeceğim bir ev arıyordum. Ya da birini belki, bilmiyorum. Ev dediğiniz dört duvar değil ki, orada sizi sevecek, saracak biri...