Büşra

Büşra
@busrabsss
MEB - Öğretmen
Gazi Üniversitesi
Mersin, 16 Şubat 1999
292 okur puanı
Ocak 2019 tarihinde katıldı
Ölmek istediğim yoktu, sadece yaşamak istemiyordum. Hatta yaşamaktan bile değil, olduğum bu insan gibi yaşamaktan yorulmuştum.
Sayfa 468·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ölmek istiyorum, çünkü yaşadım. Ölmek istiyorum, çünkü yaşayamadım. Ölmek istiyorum, çünkü dünyaya sığamadım. Ölmek istiyorum, çünkü birkaç ev değiştirdim, kırk sene önce annemle, otuz sene önce babamla aram iyi değildi, ilişkilerim limoni, uykularım hep tatsız olunca, öleyim madem dedim...
Sayfa 467·Kitabı okudu
Kendimi iyi hissedeceğim, ait hissedeceğim bir ev arıyordum. Ya da birini belki, bilmiyorum. Ev dediğiniz dört duvar değil ki, orada sizi sevecek, saracak biri...
Sayfa 421·Kitabı okudu
Yalnız kalpler neden birbirine çekilir? Bazen bir sıcak sözün, seni anlıyorum diyen bir bakışın hatırına değil mi?
Sayfa 409·Kitabı okudu

Büşra

, bir kitap okudu
Puan vermedi·504 syf.·
4 günde okudu
·
2025 4. kitabı
Nermin Yıldırım
8.4/10 · 6,9bin okunma