"Seninle dönüştüğüm ben"i sevemedim.
Seninle uğraşırken kendimi kaybettim.
Seninle savaşırken yaşamı öteledim.
Biz olalim derken, ben'i katlettim.
Ve
Ben bittim..
Yolun açık olsun.
Ben sadece senden değil;
Sendeki benden,
Bizdeki benden, istemedigim benden vazgeçtim.
Hayırlı ve hayırsız düşüneceler var.Bir düşünce,o düşünceye inanmayı seçtiğimde oluşumu yükseltiyorsa;yani huzurlu,neşeli,doygun,sevgi dolu hissetmemi,kısaca can evimde olmamı destekliyorsa,o bir hayırlı düşüncedir.Bu düşünce bana ne yapıyor?Bu mühim.