"... Uşak küreği aldı. Pahom'un içine sığabileceği büyüklükte bir çukur kazdı ve onu gömdü. İki metreden az bir toprak parçası Pahom'a yetti de arttı bile." diye yazmıştı Lev TOLSTOY. Her zaman gereğinden fazlasının zarar olduğunu bir kez daha vurgulamıştı kitabında. Harika bir anlatım, harika bir eser, harika bir yazar... Kesinlikle okunması gereken bir kitap olduğunu düşünüyorum. Peki kendimize hiç sorduk mu insan ne ile yaşardı?
Sakın aklınızdan çıkarmayın,gerçekten önemli olan tek bir an vardır: Şimdi! En önemli an yaşanılan andır,şimdidir çünkü yalnızca şimdiyi değiştirmeye gücümüz yeter.