Düşünmeye başladım ama bu düşünmek değil, ondan daha derin bir şeydi.
Birlikte olunca ne denli kutsal olduğumuzu düşündüm.
Birleşen insanlık da kutsaldı.
Ancak zavallı, küçücük bir insan lokmasını ağzına alıp kaçtığında,
bağırıp çağırarak dövüşmeye başladığında kutsallığını yitiriyordu.
Bu tür insanlar kutsallığı mahvediyordu.
Ama birlikte çalışan insanlar var,birbirleri için değil, tüm insanlık için çalışanlar…
İşte doğru olan,kutsal olan bu.
Ama bu kez kutsal demekle ne demek istediğimi bile bilmediğimi düşünmeye başladım.