“tekrar söylüyorum; eski hikayeler yeniden yanlış hatırlanacak ve tarih en baştan yanlış anlaşılacak,
tekrar söylüyorum; filmin sonu bu kez de değişmeyecek:
seni seviyorum, hepimiz öleceğiz.”
Kahroluyordum onun gülüşünün güzelliğiyle. “Allahım” diyordum her seferinde, “kötüleri yarattın ona razıyım ama bu kadar güzel gülenlerini niye yarattın?”