📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
》Irvin Yalom'dan okuduğum ilk kitap oldu. Psikolojiye ve psikoterapi öykülerine merakım olmasına rağmen yarıda bıraktım...
》Kitap, birden fazla yaşam öyküsüne yer veriyor ve bu öykülerin ortak teması ölüm ve ölüm korkusu.
》Kitabı yarım bırakma sebebim ise anlatımında eksiklik hissetmemdi. Belki çeviriden kaynaklıdır belki de yazarın üslubundan kaynaklıdır emin değilim ama kitap bana kendini hissettirmedi.