büşra ö.

büşra ö.
@busraoztx
İyi değilim hem de hiç desem yer yarılacak, dünya batacaktı. Gurur falan değildi bu. Kendini kandırmanın, aldattım sanmanın, aptallığın daniskasıydı.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Herkes, terazisinin kefelerine acılarını, kayıplarını, kazandıklarını, mutluluklarını, nefretini, öfkesini, hayal kırıklıklarını koyup, vicdanıyla tartıyordu. Herkesin farklı sınandığı ama birbiriyle sınandığı, sonucun hepimizi etkileyeceği sınavdı verilen. Kazanan olmayacaktı, başaran da. Netice belliydi aslında, faydasız bir çabaydı, hepimiz kaybetmiştik."
"Anladım ki her insan nasıl kendine özgü bir karaktere sahipse, her evliliğin de kendine has bir şahsiyeti, dokusu mevcuttu."
Sayfa 106
Evlilik
"Üstelik her köşe başında insanı üzecek yığınla şey pusuda. Kime neye tutunsan elinde kalıyor."
Sayfa 104
"İçimi dökerken pürdikkat dinleyen, kırgınlıklarımı, kızgınlıklarımı, nefretimi, öfkemi, hüznümü anlayıp sadece kollarıyla değil ruhuyla sarıp sarmalayan adam sırtını dönüp gitmişti."
Sayfa 104 - A7 Kitap