Buşra

Buşra
@busrasaari
Ben hakikati arayan bir yolcuyum. İnsanlar içinde insanlığın manasını fenerle araştırırken şöyle seslenen bir insanım: De ki "Namazım, ibadetim, hayatım ve ölümüm âlemlerin rabbi olan Allah içindir. Onun şeriki yoktur."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Demek ey nefsim! Eğer hayat- ı dünyeviyeyi gaye-i maksat yapsan ve ona daim çalışsan, en edna bir serçe kuşunun neferi hükmünde olursun. Eğer hayat-ı uhreviyeyi gaye-i maksat yapsan ve şu hayatı dahi ona vesile ve mezraa etsen ve ona göre çalışsan, o vakit hayvanatın büyük bir kumandanı hükmünde ve şu dünyada Cenab-ı Hakkın nazlı ve niyazdar bir abdi, mükerrem ve muhterem bir misafiri olursun.
Selâmet ve emniyet, yalnız İslâmiyette ve imandadır. Öyle ise, biz daima ٱلْـحَمْدُ لِلَّهِ عَلَى دِينِ ٱلْإِسْلَامِ وَكَمَالِ ٱلْإِيمَانِ demeliyiz.
İslam'a sövmekten başka fikri olmayanlar, fikrin değil İslam'a sövmenin hürriyetini arıyorlar. Malcolm X