Büşra

"Gökyüzünde, özgür olayım ama ipim senin ellerinde olsun. Savrulup gitmeyeyim. Fırtınalarda biraz daha yakınına çek beni. Aşağı baktığımda, korktuğumda göreyim seni. Belki o zaman daha güçlü olurum."
Sayfa 502
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Birini sevmek için bir nedene ihtiyacın yok ki. Bazen sadece seversin. Sebepsiz..."
Sayfa 230
"Öyle bir gülüşü var ki; balık görse unutmaz,kelebek görse ömrü uzar.Öyle bir gülüşü var ki; yaza çevirir kışları, papatyadan taç giyer iklimim...Öyle bir gülüşü var ki; sanırsın uzaya ilk roketi yollamışız, sanırsın eriğin kilosu bir liradan ucuz, sanki güzelliği yedi cihana ibret olsun diye yaratılmış.Öyle bir gülüşü var ki; görünce gökkuşağında sekizinci renk çıkıyor.Öyle bir gülüşü var ki; sanırsın Türkiye dünya kupasını kazanmış. Lisede son iki dersin beden olduğunu öğrenmek gibi, avuçlarındaki kuşları gökyüzüne bırakmak gibi.Öyle bir gülüşü var ki; kahve gibi...Bir kez bakınca, hatırını ödemek için kırk yıl yanında olmayı istemek gibi..."
Sayfa 387