"Gökyüzünde, özgür olayım ama ipim senin ellerinde olsun. Savrulup gitmeyeyim. Fırtınalarda biraz daha yakınına çek beni. Aşağı baktığımda, korktuğumda göreyim seni. Belki o zaman daha güçlü olurum."
"Öyle bir gülüşü var ki; balık görse unutmaz,kelebek görse ömrü uzar.Öyle bir gülüşü var ki; yaza çevirir kışları, papatyadan taç giyer iklimim...Öyle bir gülüşü var ki; sanırsın uzaya ilk roketi yollamışız, sanırsın eriğin kilosu bir liradan ucuz, sanki güzelliği yedi cihana ibret olsun diye yaratılmış.Öyle bir gülüşü var ki; görünce gökkuşağında sekizinci renk çıkıyor.Öyle bir gülüşü var ki; sanırsın Türkiye dünya kupasını kazanmış. Lisede son iki dersin beden olduğunu öğrenmek gibi, avuçlarındaki kuşları gökyüzüne bırakmak gibi.Öyle bir gülüşü var ki; kahve gibi...Bir kez bakınca, hatırını ödemek için kırk yıl yanında olmayı istemek gibi..."