“Oğlum bazı insanlar tıpkı nokta gibidir.Karşısına güçlü bir insan çıktı ise ne âlâ.
Nokta diyebileceğimiz insanlar, gerçekte asla gülmezler ve hatta ağlayamazlar da. Sadece rol yaparlar. Hatta öyle iyi rol yaparlar ki buna kendileri bile inanır. Ve onlar hiçbir zaman mutlu olamazlar, mutlu da edemezler.Ve değerleri de en fazla nokta kadardır.”
Düşün evlat, sadece düşün. Düşünürsen hem mutlu hem de insan olursun, insan gibi seversin. Endişelerin insanca olur. Mutlulukların da, verdiklerin de, vereceklerin de…
Ve tabii beklentilerinde
“Korkuyorum Hilmi”
“Deşilmekten mi? Hayat bulmaya çalışmaktan mı? Öyleyse bu hayatın tadını çıkar.
Anı yaşa mesela… Şu anı. Yarın yok!
Ölmek istemiyorsun.
Yarını düşünürsen her gün ölürsün.
Dünü düşünürsen, sen zaten ölüsündür.
Neden bugünü düşünmüyorsun? Hatta anı? Sadece şu anı yaşa!