Kitabi ilk okumaya basladigimda yani dedim bu kadar abarttiklari kitap bu mu ne anlatiyor yani falan diye dusundum ama ilerledikçe anladim. Kitap cidden guzel benim cok hosuma gitti sermin yasarin baska kitaplarini da okuyacağım yazi dili de guzell
Kitabi okumadan once daha farkli bir kitap bekliyordum. Dusundugumden de guzel bir kitap cok keyifle okudum bitince uzun sure dusundurdu beni. Suana kadar okudugum en guzel dostoyevski kitabi diyebilirim.. Bugune kadar neden okumadim ki diye dusundum
Yeraltından NotlarFyodor Dostoyevski · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2025159,7bin okunma
Okunmasi gereken düşündürücü bir kitap. Okuduktan sonra bir sure kendi pismanliklarimi düşündüm ve onlardan kurtuldum. Cunku bu kararlari vermesem ben, ben olamazdim. Benim bedenimde başka bir Büşra olurdu. Bu kararlar ile bugünkü Büşra oldum.