“Daha uzun zamanımız olsaydı seni severdim," deyiverdim.
Belki şimdiden seviyorumdur. Umarım bunu söylediğim için benden nefret etmezsin ama mutlu olduğumu biliyorum.
"Bunu birine söyleme hakkını kazanmak için karşındakini, ne kadar süreliğine tanıman gerektiğiyle ilgili zaman endişeleri, olduğunu biliyorum ama ne kadar az vakit geçirmiş olsak da sana yalan söylemem. İnsanlar bunu söylemek için doğru anı bekleyerek vakitlerini boşa harcıyor ama biz bu lükse sahip değiliz. Önümüzde koca bir yaşam olsa eminim sana seni ne kadar sevdiğimi söylememden bıkardın çünkü bu yolda ilerleyeceğimize eminim. Ama yolun sonunda olduğumuz için istediğim kadar söyleyebilirim: Seni seviyorum, seni seviyorum, seni seviyorum, seni seviyorum."