büşra️ şahin

-Damlaya damlaya göl olur. Ne olurmuş? Ben, Metin’den önce davranıp, -Göl olmaz! dedim. -Nasıl, dedi, göl olmaz mı? -Olmaz, büyükbaba. Çatık kaşla, -Ya ne olur? dedi. -Damlaların düştüğü yer çukursa göl olur. Ama çukur değilse… Damlar, damlar, damlar… -Eeee? Sonra? -Sel olur akar gider…
Reklam
Bizi, hiçbişeyden anlamaz sanıyorlar.Niçin bize anlatmaya çalışmıyorlar da, anlamazsınız diye kestirip atıyorlar?
Düşünce
O gündenberi hep düşünüp duruyorum: Kız olmak, daha doğuştan bir şanssızlık mı? Sen erkek olduğun için, doğuştan şanslı sayılırsın..

büşra️ şahin

, bir kitap okudu
Puan vermedi·224 syf.·
1 saatte okudu
·
2022 13. kitabı
Ahmet Ümit
7.8/10 · 31,4bin okunma
Reklam