Tesadüf üzeri kitapla tanıştım ve Nazım Hikmet'i hiç okumamama rağmen sayesinde diğer 2 romanını da okumaya karar verdim. Dönemini çok iyi anlattığını düşünüyorum. Kitapta en çok hoşuma giden kısım ise şey olmuştu; normal bi anı anlatılırken bundan uzun yıllar sonra ne gibi değişiklikler olduğuna yer vermiş ve o kısımlarda cidden kendiliğinden üzülmeye başlıyosun. Şuanki hayatını düşünüp sende yıllar sonra sana saçma gelen hatıralarını düşüneceğini, hatıralayacağını hissediyosun. Çok hoş detaylardı bence.