Hepimiz biraz hasarlıyız.Bizler birer mozaiğiz.Tanıştığımız insanlar ve yaşadığımız şeylerden oluşuyoruz.Rengarenk, karanlık, tırtıklı ve güzel yanlarımız var. Senin her parçanı seviyorum.Var olmamalarını dilediğin parçalarını bile.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
-Hayatımı incinmemeyi öğrenerek geçirdim.Ama öyle yaşanmazmış.Şu an hissettiğim onca acıya rağmen hiç pişman değilim.Çünkü seni seviyorum.Ve böyle hissedebileceğimi bilmek ,hayatı yaşamaya değer kılıyor.
-Veda etmek istemiyorum.
-Mecbur değilsin.Aşk asla sönmez.