büsra

büsra
@bussraymtc
'Benim düşlerimin içinde O uyuyordu, duyuyordum.'
Reklam
O´ Na Sussam.. Ben. O, silinir gider. Ben yazar giderim.
ah ne hoş
'14 gündür giderek artan bir uykusuzluk içindeyim. ...Bir tesellim var ama. Sizin rahat uyumuş olmanız. O zaman uyku geceleyin beni terk ettiğinde nereye gittiğini biliyorum artık ve buna razıyım.'