"Sadece biraz daha ilgi için yaptım belki de. Ensemde nefesini hissetmek istedim sanırım, bilmiyorum. O evden çıkmamam gerekiyordu ama sırf gölgeni üzerimde hissetmek için bunu yaptım. Üzgünüm."
"Evet, küçük bir kız çocuğu gibi davrandın," dedi sırtımı sıvazlayarak.
"Tek fark , sen herhangi bir kız çocuğu değilsin, sen benim küçük kızımsın."
Parmaklarımı büktüm, kazağını avuçlarım arasına alarak sıktım ve yüzümü tamamen boynuna gömüp, "Üzgünüm," diye fısıldadım paramparça halde. "Yapmamalıydım."
"Geçti," dedi, sesi sakindi. "Geçti, küçücüğüm."