Dilemma

Dilemma
@butimar
Canımla besliyorum şu hüznün kuşlarını 𓅪
Henri Matisse bir keresinde şöyle demiş: “Başkaları gibi resim yapmamak hayatım boyunca beni üzmüştür.”
Sayfa 183
Reklam
Neden müze bekçisi gibi olamıyorum ben de? Hep sabit kalan bir mutluluk içinde ve normal görünüyor — içinde yaşadığı dünyaya ait ve çok normal.
Sayfa 183
Ben müzeye kendimle baș başa kalabilmek için geliyorum; hem evden çıkmıș hem de kalabalığa girmemiş oluyorum.
Sayfa 174
Cioran, Çürümenin Kitabı'nda, "Ortaklaşa hayat, [...] tahammül edilmez bir hale gelir; insanın kendi hayatı daha da çekilmez olur," demiştir.
Sayfa 162
“Yalnızlık umudumu kırıyor; yanımda birilerinin olması üzerime ağırlık yapıyor…” *
Sayfa 162 - Pessoa
Reklam