Ísa

Ísa
@butimarr_
Kuşa kanadı ağır gelmezmiş; Ta ki gökyüzünden vazgeçene kadar.
Şiir
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Efkârın aşılmaz, yalnızlığın kaçınılmaz olduğu vakitler. Cahit Zarifoğlu
Vazgeçtim, sen Ekim'de gel. Eylül'de herkes geliyormuş. 🍁🍂 Cahit Zarifoğlu
Şiir
'Gece inmiş şehre. Sadece şiir merhem olur gönlümün karasına şimdi.' Erdem Bayazıt
Şiir
Fethedilmiş Demokratik Alman Cumhuriyetinde anlatılan eski bir fıkra: Bir alman işçisi Sibirya'da iş bulur. Mektupların sansürcüler tarafından okunacağını bildiğinden arkadaşlarına şöyle der. "Aramızda gizli bir haberleşme sistemi belirleyelim, benden aldığınız mektup sıradan mavi mürekkeple yazılmışsa doğrudur, kırmızı mürekkeple yazılmışsa yanlıştır." Bir ay sonra arkadaşları ilk mektubu alırlar, mektup mavi mürekkeple yazılmıştır. "Burada her şey harika, dükkânlar mal dolu. Yiyecek bol. Apartman daireleri geniş ve güzel ısınıyor. Sinemalar batının filmlerini gösteriyor. Kızlarla dolu. Burada tek bulunmayan şey kırmızı mürekkep!" Bugünkü durumumuz da böyle değil mi? İstenen tüm özgürlüklere sahibiz, tek eksiğimiz ise kırmızı mürekkep. Kırmızı mürekkebin yokluğu ne anlama gelir? Bugün, etrafımızı saran çatışmayı tanımlamak kullandığımız kavramların hepsi -"teröre karşı savaş", "demokrasi ve özgürlük", "insan haklarıı"- yanlıştır. Bu durum bize bunu düşünmek için izin vermek yerine bizim anlamamızı güçleştiriyor. Kendimizi özgü hissediyoruz çünkü "özgür olmayışımız"ı ifade edecek o dilden yoksunuz. Slavoj Zizek