Ísa

Ísa
@butimarr_
...Onu bir daha görmeyi umuyordu. Her şeye razıydı. Eskisi gibi olmayacak bile olsa onunla oturmaya, onu dinlemeye ve onunla konuşmaya can atıyordu. Fakat kapı bir daha açılmadı.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
#yılbaşı
"Yılbaşının da sence hiçbir hususiyeti yok mudur?" diye sordum. "Hayır" dedi, "senenin diğer günlerinden ne farkı var sanki? Tabiat onu herhangi bir şekilde ayırmış mı? Ömrümüzden bir sene geçtiğini göstermese bile o kadar mühim değil; çünkü ömrümüzü senelere ayırmak da insanların uydurması... İnsan ömrü doğumdan ölüme kadar uzanan tek bir yoldan ibarettir ve bunun üzerinde yapılan her türlü taksimat sunidir..."
..."An diye birşey kalmıyor. Ya geçmiş oluyor, ya gelecek."...
#An
- " Ne güzel şiir" dedi Müjgan. + " O senin güzelliğin" dedi Âmâ, " Sen vardın içimde... Ben sadece içimi döktüm!"
Şiir
Eğer...dedi meczup fısıldayarak; "Yürek yüreğe değmişse, Elin ele değmesine ne gerek var ki?"
Şiir