İlayda

İlayda
@buzdanbadem
Kendi dünyasında yaşayan herkes delidir.
Her kötü karakter kendisinin kahraman olduğunu düşünür. Bu tam tersi için de geçerlidir. Fakat gerçekte her birimizin içinde biraz kötülük, biraz kahramanlık yatar. Duruma göre değişir.
Ephesus Yayınları·Kitabı okudu
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsanlar kelimeleri genelde silah olarak kullanırlardı fakat sadece kendime güvenmek yerine onlara kulak verdiğim sürece güclüydüler.
Ephesus Yayınları·Kitabı okudu
Alıntı
Neden bir adam bir olay çıkardığında bu yersiz davranışının ardında bir kadın olduğuna inanılıyor?
Ephesus Yayınları·Kitabı okudu
Alıntı
Benliğini sahiplenen ve kimseye karşı mahcubiyet duymayan bir kadından daha tehlikeli hiçbir şey yoktur.
Ephesus Yayınları·Kitabı okudu
Alıntı
Nadiren de olsa fazladan saniyeler çalan dakikalar vardı. Öyle değerli anlardı ki onlar, evren onlara yer açmak için zamanı esnetiyordu ve bu da o anlardan biriydi. İnsanlar bu tarz duraksamaları pek yaşamazdı. Hatta bazı insanlar hiç o aları hiç yaşamazdı.
Alıntı