Her kötü karakter kendisinin kahraman olduğunu düşünür. Bu tam tersi için de geçerlidir. Fakat gerçekte her birimizin içinde biraz kötülük, biraz kahramanlık yatar. Duruma göre değişir.
Nadiren de olsa fazladan saniyeler çalan dakikalar vardı. Öyle değerli anlardı ki onlar, evren onlara yer açmak için zamanı esnetiyordu ve bu da o anlardan biriydi. İnsanlar bu tarz duraksamaları pek yaşamazdı. Hatta bazı insanlar hiç o aları hiç yaşamazdı.