Oysa esen rüzgârlar hâlâ kokunu getiriyor ötelerden
Hâlâ yaşamak güzel sevdiğim ufkumda sen varsan
Unutma ki yine kalbim sevgilerle dolu senin için
Yine silecek benim gözyaşlarını, bir gün ağlarsan
Hayır! Bu korkunç keder olamaz bana bıraktığın
O bir daha yaşanmaz günlerden, gecelerden Bütün çiçekler soldu mu, yapraklar sarardı mı Bana solgun bir gül mü kaldı o geniş bahçelerden
Şimdi nasıl dağılmışım, çözülmüşüm, gel de bir bak
Ve dinle! Bütün şarkılar yıkılmışlığımı söylüyor sana
Hani bir dostluk vardı aramızda, hani bir sevgi vardı şimdi yoksa ben deliyim, divaneyim, paramparçayım, anlasana
Diyormuşsun ki "Kalbimde artık ona yer yok"
Sevmek ve unutmak bu kadar kolaymış meğer
Uyudun ve ansızın uyandın bir uykudan
Demek ki bir anda bitiverdi o düşler