b.

“Beni anlamıyorlardı. Zararı yok. Zaten beni, daha kimler anlamadı.”
Sayfa 73·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Bazı ümitlerim vardı, uyku serseminin ümitleri.”
Sayfa 71·Kitabı okudu
“Eve, yalnızlığıma döndüm.”
Sayfa 71·Kitabı okudu
1000k
“Ne olurdu benim de kelimelerim olsaydı; bana ait bir cümle, bir düşünce olsaydı. Binlerce yıldır söylenen milyonlarca sözden hiç olmazda biri, beni içine alsaydı! Çok insan için söylendi ama sana da uygulanabilir denilseydi. (Bu sözleri başkalarıyla paylaşmaya razıydım. Başka çarem yoktu.)
Sayfa 66·Kitabı okudu
Edebiyat
Ben yoktum; hatta ben yokum, olmadım diyemeyecek bir yerdeydim; kelimeler bile yanyana gelerek beni tanımak istemezlerdi.”
Sayfa 66·Kitabı okudu