Her insan mutlu olamaz.Çünkü; gereğinden fazla özler dünü, hak ettiğinden fazla düşünür yarını.Her insan mutlu olamaz. Çünkü; gereğinden fazla özler hayatından çıkanları. Hak ettiğinden daha büyük umutla bekler hayatına girecekleri ve asla göremez yanı başındakileri.
Erich Fromm