Bana bir çok duyguyu yaşattı. Birine üzülemeden diğerinin derdine üzüldüm (Özellikle denizde bebeğin bulunmasıyla gözümün önüne kıyaya vuran o meleğin gelmesi). İçinde bir çok konu var sadece kişisel fikrim biraz daha genişletilebilir miydi kısmı.. Harici tabiki keyifle okudum