📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Biz böyleydik,başka türlü olmak istemiyorduk.Çoğumuz yoksul ailelerden geliyordu,kötü besleniyorduk,ama bir şekilde devler gibi gelişmiştik.Ailelerimizden çok az sevgi almıştık,kimseden sevgi ve şefkat beklemiyorduk.Gülünçtük ama kimse yüzümüze gülmeye cesaret edemiyordu.Çocuk olmaktan sıkılmış,çok çabuk büyümüştük sanki.Büyüklerimize saygı duymuyorduk.Uyuz kaplanlardan farkımız yoktu