Vazgeçmek, tek başına yapılan bir eylem değildir. Karşılıklı bir çaba gerektirir. Bazen biri vazgeçmemek için çabalarken muhattabı aksi için çaba gösterir. Sonuç kaçınılmazdır. Yıpranmamak için gerektiği yerde, zamanda ve gerektiği şekilde hak edenden vazgeçmeyi bilmeli insan.
Gerçekten sevilmediğinizi nerden anlayın biliyor musunuz?
Canınızın yandığını bile bile aynı şeyi yapmaya dewam ettiğinde. Defalarca anlattığınız halde değişmek, düzeltmek ya da sizi anlamak için en küçük bir çaba göstermediğinde. Göz göre göre incitildiğiniz ve bunu umursamdığı yerde inanın...
#W.
"Yoldur, yürünür. Mesafedir, aşılır. Sorundur, çözülür. Yaradır, sarılır. İnsan bir şekilde çaba gösterdiği her şeyi çözebilir. İki tane istisna dışında; ölmek ve sevilmemek.
İnsan istediği kadar çabalasın sadece bu iki meseleyi çözemez."
çoğu insana kalsan benden bir halt olmazdı. Onlara göre liseyi bile okuyamazdım. Üniversiteyi demiyorum bile ikisini de okuyamazdım erken yaşta evlenir giderdim
siz kendinize inanıyorsanız
kimin ne dediğinin bir önemi yok
çaba + inanç bu kadar.