Fatimə

Aptal!
Öyel görülüyor ki, aptallık sadece sadece ahmaklara değil, akıllı olduklarını sananlarada hükm ediyor
Reklam
Yine soruyorsun: Nasıl geçirdin o yıllarını? En güzel zamanlarını neye gömdün? O yllları yaşadınmı? yaşamadınmı?
Çabuk gözden çıkarıyor gibi gözüküyorum. Ama gözden çıkarmamak içinden verdiğim çabayı ben bilirim.
Bende beynimi yıllık izne çıkarmak istiyorum.
Bu dünyada insanı rahatlatacak iki şey vardı: "sarılmak" "anlatmak"
Reklam