Sen olayları bir hikâyecinin bakış açısıyla ele alıyorsun maalesef. O yüzden öğretici, hatta ilerde bu alanın klasiklerinden sayılabilecek kitaplar yazamıyorsun. Olaylara açıklık getiren bazı şeyleri üstünkörü geçip duygusal ayrıntılara yoğunlaşıyorsun. Bu okuyucuyu heyecanlandırsa da ona bir şey öğretmez.