ikinci okuyuşum bu kitabı ve belki iki kez daha değil yüz kez daha okusam her seferinde ayrı anlamlar ve hayat dersleri çıkaracağım bir kitap kanımca. özellikle felsefeye ilgisi olanların kendilerine çok hoş bir iyilik yapıp bu kitabı okumalarını öneriyorum. evet bu ikinci okuyuşumda ama asla sonuncusu değildi.