Kitabı çok severek okudum. Konusu Afrika’da hâlâ süregelen kadın sünneti hakkında. Uygun olmayan koşullarda sonucunda ölümler olmasına rağmen “gelenek” adı altında, kadın bedeni üzerinden gerçekleşen zulüm ve bizzat bunu yaşayan birinin deneyimleri anlatılmış. Kitap aynı zamanda Afrika’dan Londra’ya gelmiş bir kadının yaşadıkları üzerinden iki kültürü çok güzel karşılaştırmış. Bakış açımı zenginleştirdi tavsiye ediyorum.