"Ben insanları ve onların bana yaptıklarını zamana bırakıyorum ama asla bana yapılanları unutmuyorum. Unuttum diyene de inanmıyorum. Ve çok şükür ki zaman içinde bana haksızlık yapanlara hayatın verdiği o sert tokatların sesini duyuyorum. Ancak onların bu kötü sonlarina kahkahalarla da gülmüyorum. Belki inanmayacaksınız, hatta bazen üzülüyorum. Şu üç günlük dünya için, “Değer miydi?” diyorum."