Nergiz Kiraz ÇALBAN

Nergiz Kiraz ÇALBAN
"yarın ola aşk ola. " KPSS öğrencisi
“Veda etmeden mi gideceksin? “ “Aşağı yukarı.En azından hazırlıklarımı bitirmişken beni göreceksin.” “Peki ama neden? Bütün bunların sebebi ne,Adam? “ “Zaman Ya da biz, kendimiz Çünkü zaman yoktur. Geçen biziz.Biz geçerken, gitme vakti de geldi.
Sayfa 216 - Can roman·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam
"Beni hatırlamak zor mu yani,monpit?" "Evet, çünkü insanları hatırlamak için önce unutmak gerek. Ben bunu asla yapamam."
Sayfa 101 - Can roman·Kitabı okudu
Edebiyat
"Güneşe bak Zeze, güneşi uyandıralım."
Sayfa 92 - Can roman·Kitabı okudu
Edebiyat
"İnsanları çok sevmeyi sevmiyorum. Sevince de ölmelerinden korkuyorum. "
Sayfa 58 - Can roman·Kitabı okudu
Edebiyat

Nergiz Kiraz ÇALBAN

, bir kitap okudu
Puan vermedi·352 syf.·
Beğendi
·
339 günde okudu
·
2020 5. kitabı
George Orwell
8.5/10 · 200,3bin okunma
Reklam