Hani böyle bir şeyler uğruna bazen ailemizi yok sayıyoruz ya. İște sonra Allah öyle bir şey yaşatıyor ki kendini ağlarken buluyor insan. Ve yanına gelip "yavrum sana ne noldu?" diyen tek kişi o ailenden yok saydığın insanlar oluyor. Biraz önce yaşadım da biraz kendimden utandım..