Sevilmeye alışık değilsen, biri seni gerçekten sevdiğinde ya şüphe edersin ya da kaçarsın. Çünkü kalbin, iyiliği tanıyamaz hale gelmistir. Sevgi sana güzel değil de, tehlikeli gelir. Oysa sorun sevgide değil, senin geçmişte açıkmış ama kapanmamış yaralarındadır. Bu yüzden olmaz.