Bir erkeğin senin yanında olmayı sana yapılan bir iyilikmiş gibi görmesinden daha itici bir şey yok. Gerçekten değerli biri, varlığıyla kendini değil, seni özel hissettiren kişidir. Birlikte olmak, bir tarafın minnettar olması gereken bir şey değil, karşılıklı olarak kıymet verilen bir bağ olmalıdır. Güçlü bir kadın, birinin ona iyilik yapıyormuş gibi hissettirdiği bir ilişkide değil, değer gördüğü bir yerde olmayı hak eder.