Herkes ruh eşini istiyor... ama kimse onunla karşılaştığında yüzeye çıkacak şeyleri hissetmek istemiyor. Çünkü o insan karşına geldiğinde sadece sevgi gelmez; yıllarca bastırdığın her şey yükselir: korkular, şüpheler, eski savunma mekanizmaları. Doğru insan hayatına girdiğinde, tüm travmaların ve tetikleyicilerin yüzeye çıkar. Hiç bilmediğin yaralarına dokunur. Bu, bir şeylerin yanlış olduğu anlamına gelmez. Tam tersine, sistemin yani bedenin ve zihnin "artık ciddileşiyor; artık gerçekten kendimi gösterebilirim" dediği içindir.