"Fakat biliyorum ki o öldü. Umutlanıp düş kırıklığına uğramamak için yüzüne bakmak istemiyorum. Biliyorum, evet biliyorum, çocuğum dün öldü. Artık hayatımda bir tek sen varsın, sadece sen. Ve sen beni tanımıyorsun. İnsanlarla ve başka bir sürü şeyle oyalanıp eğleniyorsun. Benim için bir tek sen kaldın. Beni bugüne dek tanımamış olan, yaşamım boyunca sevdiğim sen..."
Gülüp eğlenmeliydim
Su gibi akmalıydım şu yaşımda,
Oysa ağır ağır düşünüyorum geleceği...
Kaç gecem daha böyle uykusuz geçecek
Beni felaketler değil düşünmek mahvedecek.