10/10
·640 syf.··
2026 69. kitabı
·
51 günde okudu
·
Okunma: 22 Haziran 2026 00:24
Cambaz Hayal kurmak tehlikeliydi, umut etmekse zayıflık. Oyunbaz serisinin üçüncü kitabını da bitirdim hala aynı düşüncedeyim. Çok iyi bir seri. Ölüm karakteri o kadar ince işlenmiş ki nefret etmekle etmemek arasında gidip geliyorsunuz. Karakterlerin gelişimleri o kadar iyi işleniyor ki her kitapta herkese hak verirken buluyoruz kendimizi. İlk kitapta çok göze batan Çağrı bile ılımlı , nazik hatta kibar birine dönüşüyor. Gökhan ise bu kitabın bana kalırsa başrolüydü . Sürekli kitaplarda bir şey bulabilme umuduyla araştırması , detayları aslında en başından beri izlemesi unutmaması ve sonda tabloyu yorumlaması... O gerilim mükemmeldi cidden. Normal bir şekilde okurken NE NE NE diye bir anda kendime gelip tekrar okudum . İkinci kitabın sonunda hatırlarsanız Afra intihara kalkışmıştı ve diğer tutsaklara uyarı yapılıp onun yanına gitmeleri istenmişti. Diğer tutsaklar onu kanlar içinde görmüştü. Bu kitabımızın başında Afra'nın Ölüm tarafından tutsak edildiğini burada tek başına olduğu bir odada tedavi edildiğini öğrenerek başlıyoruz. Afra odada Doktor Sanem'in yardımıyla iyileşmeye çalışıyor ancak Sanem'in Afra'ya kötü tavırlarından dolayı Afra'nın yanında Sanem öldürülüyor. Daha sonrasında Afra'nın yanına psikolog geliyor bu kişi Daire 13'ü gözetleyen kişi ve yıllar öncesinde Ölüm daha Kıyı iken ona psikologluk yapan kişi. Afra bir fırsat bulup odadan kaçıyor ve başarılı da oluyor . Afra Daire 13'e döndüğünde tabi ki herkes şok oluyor çünkü Ölüm Afra intihar ettikten sonra evdekilere hiçbir bilgilendirme yapmadığından öldüğünü düşünüyorlardı. Afra başından geçenleri anlatıyor. Tabi ki Gökhan'la bir süre araları limoni oluyor . Çünkü ona umut aşılayan kişi Afra iken , Afra'sız hem umutsuz hem kimsesiz kalmıştı . Ölüm bu sırada acımasız görevlerine hız kesmeden
CambazIşıl Limae · Martı Yayınları · 2025306 okunma
4/10
·%20 (130/640 syf.)·
Dayanamadim yarım bıraktım bu kitabı. Bu son kitap sanıyordum öyle değilmiş.. Daha fazla devam edemedim cünkü olaylar bana göre döngüye girdi gibi hissettim. Afra artık hatırlasın şu Kıyı'yı da ondan sonra ne olacak görmek istedim, olmadı. Işıl Limae bir fantastik serin olduğunu hatırlıyorum o harika bir şeydi. O seriyi kitap olarak çıkartırsan onu tekrardan seve seve okurum. Ama bu serin maalesef ki bana hitap etmedi üzgünüm
CambazIşıl Limae · Martı Yayınları · 2025306 okunma
Reklam
Cambaz-Işıl Limae
10/10
·640 syf.··
Beğendi
·
2026 38. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 06 Haziran 2026 17:49
Kendini güvendiğin birinden korkarken bulmak insanı her zaman daha çok yaralar. Karanlığın içinde,ip üzerinde yürüyen bir Cambaz. Dili doğrulara küsmüş,kim olduğunu bilmeyen bir Yalancı. Unutmayın... Bir ipte iki cambaz oynamaz. Kahve molası okurları kitap kulübümüzde okumaya başladığımız 7 tutsak 1 ölü serisinin üçüncü kitabı olan cambazı az önce bitirdim. Ve serinin diğer kitapları gibi bu kitabı da çok severek ve akıcı bir şekilde okurdum. Bu ayın favori kitaplarından biri oldu benim için.Bu kitapta tutsakların aralarında olan bağın derinleşmesi çok güzeldi. Psikolojik gerilim türünde okumayı seviyorsanız bu seriyi önerebilirim. Sadece içerisinde bulunan bazi sahneler tetikleyici olabilir. Ama yazarın kalemi çok akıcı olduğu seri rahat bir şekilde okunuyor. Ve her kitapta tempo ve duygu yoğunluğu artarak devam ediyor. Dördüncü ve serinin son kitabını merakla ve heyecanla bekliyorum Spoiler içerir!!! Düzenbaz kitabının sonunda Afra bir olay yüzünden intihar ediyordu. O yüzden üçüncü kitabımızın başında Afra kendini Ölüm'ün elinde başka bir yerde tutsak olarak buluyor. Ölüm Afra'yı yaşatmak için bir bodrum katına getiriyor ve Afra'yı hayatta tutmaya çalışan doktor ise bir organ mafyası. Okuduklarımızdan sonra Doktor Senem'in de normal biri olmadığını görüyoruz. Afra'ya davranışları gerçekten kötüydü. Afra bodrum katindayken yanına bir psikiyatrist geliyor. Ve bu psikiyatrist maskelilerden biri olan on üç numara. İlginç olan bir diğer detay ise on üç numaranın daha önce Ölüm'ün kendisine de terapi vermesi. Afra'nın karşısına bir fırsat çıkıyor ve bulunduğu yerden kaçmaya çalışıyor. O sahneyi okurken acaba başarabilecek mi diye heyecanlı bir şekilde okudum. Afra'nın daha sonra tutsakların yanına dönünce hepsiyle konuşması ve zamanla aralarının düzelmesine
1000Kitap
CambazIşıl Limae · Martı Yayınları · 2025306 okunma
PSİKOPAT ÖLÜM HER SEFERİNDE DAHA DA ŞOKA SOKUYOR
Puan vermedi·640 syf.··
2026 5. kitabı
Serinin en nabzı yüksek kitabı. Size şok üstüne şok yaşatacak ve 4. Kitabın gelmesi için günleri, saatleri sayacaksınız. Gün geçmiyor ki tutsaklarımızın başı dertten kurtulsun Not:SONUNU OKUMADAN ÖNCE YANINIZA BOL BOL PEÇETE ALIN...
CambazIşıl Limae · Martı Yayınları · 2025306 okunma
Muhteşem Singo!
Puan vermedi·128 syf.··
2026 1. kitabı
Şaşkın Cambaz kitabı, okuruna tam olarak ayna tutuyor. Okurken öz güveninin tavan yaptığını hissettiğiniz Cambaz Singo'nun aslında en zayıf yönünün bu olduğunun farkına varıyorsunuz. Kendini keşfetme yolculuğu diyebilirim Singo'nun hikayesine. 3. sınıftan itibaren herkesin keyifle okuyacağı bir kitap olduğunu düşünüyorum. Tavsiye ederim.
1000Kitap
Şaşkın CambazHüseyin Keleş · Timaş Çocuk Yayınları · 20269 okunma
Güzel bir öneri
Puan vermedi·640 syf.··
2026 27. kitabı
Çoook güzeldi. Gerçekten serinin en surukleyici kitabıydı diyebilirim. Final kitabının hemen çıkmasını istiyorum. Incelemeye geçeyim :) Genel olarak seri Afra adlı bir kızın arkadaşının onu evine cağırması ile başlıyor. Kız eve vardığında binanın oldukça tenha bir yerde olduğunu fark edip garipsese de Daire 13 e cıkıyor, asansorden indiginde onu uzerinde kapı deligi bile olmayan etrafı silahlarla çevrili garip bir kapı karşılıyor, bir kaç saniye sonra bayılıp kendini daire 13 un icinde buluyor, gozlerini actigindaysa onu 6 erkek karşılıyor, sonrasında ogrendigi şey ise onu şok ediyor. Kendisine Ölüm diyen bir psikopatın bu 7 kişiyi bir intikam için topladığını ogreniyor. Ustelik kendisi de dahil karşısında gordugu bu kisiler, neyin intikamı için burada olduklarını dahi bilmiyor. Kızımız ilk başta çekinse de daha sonra bu insanlarla dost oluyor. Ama dikkat ! Bu evinde bazı kuralları var, kufur etmek yasak Ölüm küfür ~sevmiyor~, ev 7/24 kameradan izlenilip,dinleniliyor. Her yerde kamere var ~her yerde~, sabah 9 da kalkıp akşam 9 da yatılıyor. Bu ev yeni de degil 2 yıldır yaşayan tutsak bile var. Şimdi ye kadar pek te bir sorun yoktu. Ama son tutuksa ~gelince~ oyun başladı,sırlar bir bir dokuldu. Bir birinden tamamen farklı 7 kişi, tek bir evde tek bir kişiye mucadele etmek zorundalar, ama tehlikenin fatkındalar, çünkü tutsak 1 kufur ettiği için çoktan bacagındsn vurulmuş bile. Mukemmeldi psikolojik gerilim seviyorum diyenler bence bir şans verin :)))
CambazIşıl Limae · Martı Yayınları · 2025306 okunma
Reklam
Reklam