g.

g.
Tüm bu gökyüzü bizim. "Burada yağmur bile güzel yağmıyor artık,yağmuru güzel yağan bir yerlere gidelim "
"... geliyorsun. İşte diyorum yaşamak bu."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bahçeme sığdırıyorum...
“Tutup avuçlarıma sığdırıyorum seni, gözlerime, dudaklarıma sığdırıyorum."
"Düşün ne kadar özlemiştim seni? Öyleyse hiç gitme, ne olur?"
"Özleme bir diyeceğim yok. O kömür kırıntıları arasında parlıyan bir cam parçası..."
"Bir şehir yanıyor, dikkat et. Tutuşabiliriz, işte ilk ateş gözlerine düştü, sonra dudaklarına, saçlarının arasına kıvılcımlar doldu ışıl ışıl. Yanıyorsun, yanıyorum, yanıyoruz. Aramakla yetinsek bunlar gelmeyecekti başımıza. Yine de memnunum. İyi ettin geldiğine. Taş olup kalmaktansa, ağaç olup yanmak iyi. Ellerini ver, ellerini."