Canan

Canan
@canankse
"...İnsanoğlunun alın yazısı uğraşıp didinmek, acı çekmektir... Ben, siz, hepimiz. Yazgınıza boyun eğin. Ben sizi unutmadan çok önce siz beni unutmuş olacaksınız."
Sayfa 444·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Gidiyor musun, Jane?" "Gidiyorum, efendim." "Beni bırakıyorsun ha?" "Evet." "Gelmeyeceksin demek? Benim dert ortağım, kurtarıcım olmayacaksın? Sonsuz aşkım, ıstırabım, yalvarışlarım vız geliyor sana, öyle mi?"
Sayfa 446·Kitabı okudu

Canan

, bir kitap okudu
Puan vermedi·80 syf.·
2023 4. kitabı
Stefan Zweig
7.9/10 · 24,9bin okunma
"İyi geceler, benim..." Dudağını ısırarak sustu, sonra birden dönerek yanımdan ayrıldı.
Sayfa 256·Kitabı okudu