Yok olmak isteğiyle kalbim attığı zaman,
Bana: Yaşa der gibi gülen senin yüzündü.
Dizlerim bir batakta yorgun yattığı zaman
Bacaklarıma kuvvet veren senin hızındı.
Yaşaran gözlerimde, güneş battığı zaman
Sıcak bir yuva gibi tüten senin dizindi. Sen aklıma gelince her şey gülümserdi.
Ağaçlar şarkı söyler, rüzgar tatlı eserdi.
Sabahattin Ali
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
güneş ışığı ve ay ışığı ile iyileş kızım,
nehrin ve şelalerin sesiyle
denizin gelgitleri ve kuşların kanat çırpınışlarıyla.
nane yaprakları, neem ve okaliptus ile iyileş kızım.
lavanta, biberiye ve papatya ile süslen
kakao taneciği ve bir tutam tarçın dokunuşu ile sarıl.
şeker yerine çaya sevgi kat ve yıldızlara bakarak iç
rüzgarın sana verdiği öpücüklerle iyileş kızım ve yağmurun kucaklamasıyla.
sezgilerine dikkat ederek, her gün daha akıllı ol.
dünyaya gönül gözün ile bak
zıpla, dans et, şarkı söyle ki daha mutlu yaşayasın.
güçlü ol, çıplak ayaklarının toprakta ve topraktan doğan her şeyle birlikte.
sevginin güzeli ile iyileş kızım ve şunu da hep hatırla; derman sensin.
maria sabina
bir gün ‘aşk ihtilaldir' demiştiniz. bu sözün anlamını şimdi anlıyorum. aşk gelince, gerçekten yeni bir dünya kuruluyormuş. içimde, varlığından haberli bile olmadığım yeni duygular keşfediyorum. eskiden göl balığıydım. şimdi akıntıya karşı yüzen bir sazanım.