Ahu gözlüm, bir tanem, sevgilim... diye başlıyordu hani o dizeler kırk sene önce. “Yazmak istiyorum saatlerce, hem de saatlerce. Sana bırakmak için kendimi. Her gün ciğerimden kopan bir parçayı anlatabilmek için, sana hiçbir şey bırakamayacağımı bildiğim ve en azından hiçbir şey etmese de kalbimi bıraktığımı bilmen için istiyorum. Kapkara gözlerinde gördüğüm en aydınlık geceyi, narin ellerinde hissettiğim merhameti yazmak istiyorum.” diye devam etmişti.