kırık cam teorisi diye bir olgu var. bir binanın çoğu camı kırıksa, insanlar diğer kırık olmayan camları, kırmaktan çekinmezler ve bunu suç olarak görmezler. ikili ilişkiler de biraz böyledir, insanlara henüz tanımadan ve tam güvenmeden yaralarınızı gösterirseniz, sizi kırarlar. birini sevmek onu o kırıkları ve yaraları ile sevmektir. fakat her insan biraz cani, her insan biraz gaddardır. kime ne kadar nasıl güveneceğini iyi seçebilmeli insan. çünkü bir gün bir yerde, en alakasız zamanda o kırık yerlerinizden o yaralarınızdan yaralanabilirsiniz aniden.