o gülmezdi hiç, konuşmazdı da pek. öyle filmlerden fırlama insanlar gibi değildi. bir kızı kendine hayran bıraktıracak havası da yoktu. ama ben buldum onu...
cesaret edip gözlerine bakamazdım pek, korkardım, korkardım gözlerini benden kaçırır da gider diye. ama bir kez baktım belki de bin kez yenildim ona... o derin bakışlara...