begum

begum
@canavarlarindakalbivarmis
Ölüm unutlturdu; yaşamak ise mutlak olan şeydi, var olan en sert gerçekti.
Sayfa 150
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Beni bu kadar sevilmez yapan neydi? Bu kadar kolay kandırılabilir yapan?
Sayfa 367
Hayat acı veren bir bezginliğe dönüşünce, ebedi uykusuyla ölüm teselliye hazırdı.
Sayfa 477
Kendini akıntıya bırakıp sürüklemek, en azından hareket etmek, hayatta kalmak demekti ki içini acıtan şey de zaten buydu; yaşamak.