Jane Eyre... Kitap boyunca üzüntüyü, mutluluğu, acı çekmeyi, güçlü durmayı, gururu ve en önemlisi sevgiyi Jane ile birlikte her sahneyi oradaymış gibi birebir yaşadım...
Kucuk Jane 10 yaşına gelene kadar dayısinin emaneti olarak ona yengesi bakmış, 10 yaşından sonra başlamış tek başına yaşam savaşı. Taa küçük yaştaki başına buyruklugundan belliymiş özgür bir kadın olacağı...
Kitap muhteşem... Olaylar o kadar güzel anlatılmış ki. Yazarın ifadeleri, okuyucuya seslenişi daha çok okumaya bağlıyor. Okudukça her bir sayfa elinizden kayıp gidiyor. Her sahnenin içinde resmen o ani yasiyorsunuz.
Yazarimizin hayatına bakarsak ne kadar güçlü bir kadın olduğunu ve bu romanında Jane karakteri üzerinden ne anlatmak istediğini anlayabiliyoruz. Kesinlikle tavsiyedir. Keyifli okumalar.