Can

Can
@canokur_
Kitaplığına yeni kitap eklemene vesile olan insanları çok sev.
Bazen zihnimin içinde takılıp kalıyorum işte. Bataklıkta yürümeye çalışıyormuşum gibi geliyor.
Reklam
İnsan aşık olduğu zaman her şeye kendisinden başlar, yine kendisiyle bitirir.
Sadık insanların tek bildiği aşkın önemsiz yönleridir; aşkın trajedileriniyse ancak ve ancak sadakatsizler bilir.
​"Dünya kör, ve sen besbelli ki ondan geliyorsun." (Araf, XVI. Kanto)
​"Ağaç dalı, rüzgarın estiği yöne eğilir; insan iradesi de öyledir, ama ne yana eğileceğini seçmek yine de insanın elindedir." (Araf, XI. Kanto)