Ne diyodu Arif Nihat Asya “İçimizden biri köprü olmaya razı olmazsa;biz kıyamete kadar,bu suyun kıyılarında bekleriz”. Öyle ki biz köprü kurmaktan çok köprüleri yıktık insan ilişkilerinde olsun iş hayatında olsun hep köprüyü geçene kadar ayıya dayı diyoruz. Bi kusur varsa kendimizde değil karşımızdakinde arıyoruz. “İyiler hep kaybeder”sözüne sığınan,kalpleri iyilikten mahrum olan insanlara denk gelmesin kalplerimiz... Canan Karasu