Cansu

Ne olurdu benim de kelimelerim olsaydı; bana ait bir cümle, bir düşünce olsaydı. Binlerce yıldır söylenen milyonlarca sözden hiç olmazsa biri, beni içine alsaydı!
Reklam
Yalnız yaşayan insanların. Kendi içlerinde başlayıp biten eğlenceleri vardır.
Ülkeme ve insanlarına kızmaya başladım: Kimsenin doğru dürüst okuduğu yoktu. Doğru dürüst hissetmeyi bile beceremiyorlardı.
Beni anlamıyorlardı. Zararı yok. Zaten beni daha kimse anlamadı.
İçimin yorulduğunu hissediyorum.
Sayfa 92·Kitabı okudu
Reklam